16 aylık olmak üzere bir erkek bebeğim var.Yaklaşık 1 aydır gripti neyse bir şekil atlattık.6 gündür gece beslenmesini kestik alıştırmaya çalışıyoruz.Öncesinde de çok kalkıyordu ama şimdi kalkıp çığlık çığlığa asla sakinleşmiyor bazen meme istiyor ondan ağlıyor bazen amaçsızca çıldırıyor her gün 1 ve 4 de başlıyor.Açlık,tokluk ortam şartları vs herşeyi denedim.Artık çıldırmak üzereyim oturup ağlamak istiyorum.Diştir belki diyorum ama uzunca zamandır hep böyle son günlerde de arttı.Ne yapacağım bilmiyorum.Uyumamasından çok ağlama krizleri bizi bitirdi.Asla sakinleşmiyor.O kadar sakin ve gece uykusu asla bu zamana kadar bozulmayan bebekti ki uykusuzluk nedir bilmedim.Şimdi ise her gece dua ediyoruz artık sussun diye.Gündüz hiç birşeyi yok uyku terörü mü ne anlamadım bilen anlayan biri var mı ya artık bezdim.