HiraNurveAnnesiii 8 aylık kızım 2 gündür balgam,öksürük ,şimdide ateş doktor calpol,burun spreyi verdi zor nefes alıyor ,balgamdan dolayı fazla bişey yemiyor ,evde ne yapabilirim hemen fayda gösterecek yöntem söylermisiniz lütfen 😞
nesliiii HiraNurveAnnesiii gecmis olsun birkac diş sarımsağı ezip üstüne zeytinyağı ekleyin seviyesine kadar bir on dk bekletip ayak altına sadece yağ kısmından sürün kalanı sarimsaklarini içinden almadan dolapta bekletin tek kat çorap giydirin sürdükten sonra balgamini kusarak atabilir korkmayin
Annebebek20 HiraNurveAnnesiii aspirator ile burnunu twmizleyin devamli acik olmali. Ve ceviz kabugunun icindeki perdeyi kaynatin sonra ihlamur ekleyip icirin gecmis olsun qyaginin altnq limonda iyi gelir sarimsakli zeytinyag ayaginin altina oda iyi gelir
pamukanneee HiraNurveAnnesiii gögüs kısmına zeytinyağı sürüyorum öyle olduğunda ben buhar iyi geliyor ve tabi serum fizyolojik veya sprey