handEmir ya arkadaşım anne sütü tatlı bir besin. Mama desen yine aynı şekilde ikisinide sen iç bakalım suya ihtiyacın olur mu olmaz mı yapmayın bebeklere bu kötülüğü oda insan artık nihayetinde ve suya ihtiyacı var. Kalıpta bardak bardak su ver demiyor kimse çay kaşığı ucuyla bile versen yeter ona lütfen ya biraz mantık yürütün. su bu ya su, kötü mamayı verdirtiyorlar içinde bibbir türlü katkı maddesi olan ne olduğu belli olamayan suya gelince öcü gözüyle bakılıyor yanıyoo çoçukların içi çay kaşığı ucuyla bir iki. Damla verin lütfen ya