Gece, gece kafama takıldı.Bebeklerin normal aşıları dusında bide özel aşıları oluyor ya onları yaptırıyormusunuz?Ben yurtdısındayım yurtdisinda yalıyan arkadaslar bilir 18.ayda yapılması gereken bı aşı varmı ben alı defterine baktım 22.ayda bi aşısı varmış. Ama bi arkadasım kızını goturmuş kızımla aynı ayda, dogdular o ücretli bi aşı yaptırmış ne oluyorki o 100 euro vermiş bide.Acaba kızımın doktorunu arayıp sorsammı?