Ummugul08 Kızımın kimlik başvuru yapınca doğum parası da başvuru yaptı eşim ama askeri personel olduğu için il e gidip başvuru yapması gerekiyormuş bizim de uzak olduğu için gitmedik internetten nereye başvuru yapılıyo nerden alınıyor bilgisi olan var mı?
Bebegimm1 Ummugul08 e devlete girip bakin yada arayip basvuru yapiliyor diye biliyorum numarayi hatirlayamadim netten bi bakin
busraaldemir1485 Ummugul08 benim eşim de asker nüfusa cocugu kaydettirirken direk alt kata yönlendirdi bizi aile yardımı mi ne öyle biseydi 1bucuk ay sonra annesi PTT ye gitsin alsın dediler 300 lira aldım bu arada kesinlikle babaya verilmiyormus bence nüfusa gidip bı sorun gerekirse e devletten onlar göstersin size ben hiç ugrasmamistim
Urazmom Ummugul08 dogum parası derken ne den bahsediyorsunuz? Eğer sigortanız yoksa eşinin yaptıgı dışında bir basvuru yapamıyorsun. Bunların haricinde emzirme ödeneğin var. Oda basvuru yapmadan hesabına direk yatıyor
Bebegimm1 Canss3535 bilemedim ki ben sosyal yardimlasmaya bebegimin kimligiyle gidip o zmanlar o sekilde basvuru yapmistim e devlette de basvuru secenegi yaziyor belki yapiliyordur ordan diye yazdim 🤷🏻♀️