Beatrice00 Merhabalar guzel anneler sizlerin yardimina ihtiyacim var😊 oglum 15 aylik ve montesori yatak yaptırdık 100×200 ölçülerinde. Simdi icine yatak bakiyoruz sert ve guzel bi yatak önerisi olan var mi yaylı olmayacak sekilde😊
Fatmanurr Beatrice00 bizim yatağımız 90*190 ölçülerinde. Biz işbir kanz latex yatak aldık dediğiniz özelliklerde. 1 senedir kullanıyoruz gayet güzel.
asiltonunmommysi Beatrice00 ben yorgancıdan sünger yatak yaptırdım bebek diye ama büyükler içinde sünger öneritorlar mı bilmiyorum
Beatrice00 Bu arada işbir kardelen serisini aldik cidden cok guzel uzun vade kullanimda da memnun kaliriz insallah