Umayimveannesi Eczaneden gaz damlası alabilirsin, ben kullanmıştım. Benim kızımda öyleydi ve çok mama değiştirdik, evolviayla başladık ilk çok gaz yaptı, daha sonra çok araştırdık ve similaca geçtik, sadece o gaz yapmamıştı çok iyiydi, ödümüz kopuyordu ya bulamazsak diye fazla fazla sipariş veriyorduk hem markete, hem eczaneye hemde internetten. Şuan 4 yaşına geldi şükür geçti o günler seninde Allah yardımcın olsun