saripapatyam52 Merhaba canlar, Bebeğim 39 günlük, ilk 10 gün saatte bir uyanıp emzirdim. Sonra 1 buçuk 2 saatte bir emzirmeye başladım 39 günlük olduk geceleri kaç saatte bir emzirmeliyim. Sizler nasıl yapıyorsunuz
Honki_Ponki saripapatyam52 her iki saatte bir emziriyordun ben bazen 3 saat oluyordu doktorumuz bize 2.5 aylık olduktan sonra kendi uyanmasını bekle demişti uyandırmamamı söylemişti