Ayse1934 yani nasıl anladınız memede ağlıyor mu emmek mi istemiyor valla ben de yaşamış ama anlamamış olabilirim 😂🤣 bizimki de kolaylıkla emen bi bebek degil uyurken güzel emiyor da uyanıksa sallayarak yada evin içinde ayakta gezdirerek emiyor 😭 sabrediyorum ama ek gıdayla alakası yok bunun 2. Aylıktan beri böyle oldu