CerenKurt9 Hah işte şunu bilseler. O kuyruklar vardı ama insanlar alabiliyordu o kuyrukta onun kuyruğuydu 😂 Şimdi benzinliklerde kuyruk oluyorlar her gün her gün zam, zam gelmeden depo dolduralım derdinde millet. Yahu 32′li tuvalet kağıdı bile olmuş 113 lira 🤦🏻♀️ ‘şahlanıyoruz’ diyor ya uzun adam 😂 doğru şahlanıyoruz ama geriye doğru 🤷🏻♀️ ekonomi de çok iyi ama onların cebine iyi, vatandaşın değil 😏