Merhaba güzel anneler bu sefer kendim için bir öneri istiyorum 😊 2 gündür geçmeyen ishal ve mide bulantım var dün gece acile gittim enfeksiyon çıktı kanım da ama emzirdigm için bişey vermediler. Orda bir iğne yaptılar ve 24 saat emzirme dediler. Geçmeyen ishal için önerilerinize ihtiyacım var çok halsiz kaldım bebeğimle bile ilgilensmez oldum 😏 şimdiden teşekkürler