Doga0812 kendi pişmanlıklarımı size söylemek istiyorum. Siz yapmazsanız ileride pişman olmayacak olmanızdan mutluluk duyarım.
-sütünüzü asla sorgulamayın. Süt üretiminin doğum şekli ile ilgisi yok sadece hipofiz bezi ile alakalı yani beynimizle. Plesanta sizden ayrıldığı an süt iner. Düşünce yolu ile engel olmamak gerek.
-doğum anında bebeğiniz ile tentene temas talep edip o an emzirin
-hastanede kucağa alıştırma diyen densizler olursa dinlemeyin. Memenizden ayrılmak isteyemeyecek. Ayrıldığı an uyanıp ağlayacak. Onu bırakmayın orada kalsın
-uyumuyor ağlıyor diye aç sanıp kilo kontrolü yapmadan mama vermeyin. Mama verdim uyudu açmış yanılgısına düşmeyin.
-durmadan emmek isteyecek. İstediği kadar verin bunu yaparken doymak bilmiyor yetmiyor sanmayın. Duygusal emme yapacak çoğu zaman.
-sütümü sağayım da bakayım ne kadar sütüm varmış diye kendinizi test etmeyin. Böyle bir test yöntemi yok.
-ilk kalkış çok zor. Hazırlıksız yakalanmayın. Bol bol yürüyün iyi olacaksınız.
-bebeğime ilaç gitmesin diye düşünüp ağrı kesicinizi içmemezlik yapmayın. Kas gevşetici etkisi olduğu için iyileşmenizi hızlandıracak
-gaz çıkarana kadar yemek vermiyorlar. Benim gibi çıkaramazsanız gaz lavmanı isteyin çok kolay bir şey. Boşuna aç kalmayın günlerce.
-HEPSİ GEÇECEK HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK bunu sakın unutmayın 🤍🤍🤍