Yorgunannecik kızımında burnu akıyordu sonra hırıltı oluştu öksürükte var tabi antibiyotik kullanıyoruz ateşi 38.2 gördü saatlerce düşmedi fitil verdim.
siz 37.5 da ateş düşürücü vermeyin ateş bir savunmadır vücut bağışıklık kazanıyor koltuk altına ıslak bez koyun ilik bir duş aldırın tabi çocuğunuz ağlıyorsa ve durmuyorsa şurup vermekte haklısınız ona bir şey demiyorum. Bir doktora görünmenizde fayda var hastalık ilerlemesin 🙃 geçmiş olsun
ayrica uyuyun sizde onun ateşi olursa zaten o sizi uyandırır. Ben genel de 1 saate alarm kuruyordum ateşi düştüğünde uyuyun her saat başı kalkıp bakın