mervekaykac Merhaba ilk defa oğlumla uçak seyahayi yapıcaz 2 aylık olduk. Puseti uçak bagajına alıyorlar mı sıkıntı olucaksa puseti bırakacağım bilgisi olan yazarsa sevinirim
Esraarslan mervekaykac puseti yanınıza alabiliyorsunuz.Koltuk üstündeki bagaj yerine koyuyorsunuz.Bebeğiniz içinde kemer veriyorlar kendi kemerinize onuda bağlıyorsunuz. Bende bebeğim 2 aylık olmak üzere uçak kullandım
mom54546 mervekaykac ben yurtdışından türkiye’ye tatile geldım uçaktan iner inmez cocuk arabasını versıler aramızda bebek pusetı getırende vardı uçaktan iner inmez aldı oda
BuzluKahve mervekaykac evet inince ilk o veriliyor. Ama diğer arkadaşlar uçağa alınıyor demiş, yanlış yönlendirmek istemem. Ben uçuş hostesliği yaptım, benim dönemimde alınmamıştı. Belki kurallar değişmiştir, havayolu şirketini arayıp sorun isterseniz.
fernweh mervekaykac şöyle oluyor puseti ve bebek arabasını tam uçağa binmeden kapıda görevliler alıyor sizden inerkende aynı şekilde direk veriyolar ucak kapısında
Esraarslan mervekaykac Daha yeni Eylül ayında tatil için Antalyaya gittim. Bebek arabasıyla uçağın kapısına kadar geldik orda bebek arabamızı poşetleyip teslim ettik puseti yanımıza aldık onuda koltuk üstü bagaja koymamızı söylediler dediğim gibi sonra kızımı kucağıma aldım hostes kızım için olan kemeri getirdi kendi kemerine taktım inincede arabamızı aldık bagaj yerine gitmeden uçaktan indiğinizde alıyorsunuz arabanızı sonra pusetimizi taktık ama siz isterseniz direk pusetle beraber teslim edin arabanızı. Ayrıca bunlar bagaj kilosu olarakta sayılmıyor
Aryamomm Alıyorlar size inince uçağın kanadının altına bırakırlar o şekilde alırsınız. Biz bebek arabasını o şekilde yapmıştık
21Asaf Ben iki sene once bebegim bir bucuk aylikken götürmüştüm ucagin kapisinin onunde biraktirdilar inince yine ayni yere koymuslardi bebek arabalari icin de ayni sey soz konusu