oslemmm1 doktorum 3.ay muayeneye gittiğimde sezaryen iç dikişinin olduğu yerde bir niş (cep) oluştuğunu, bunun genellikle bütün doğumlarda olduğunu söylemişti. Orada kan birikintisi oluyormuş ve bu da adetin uzun sürmesine sebep oluyormuş. Takip edilmesi gereken bir şey değil kendiliğinden geçiyor dedi. Ama dediğim gibi ben muayene oldum. Siz de olun