Tuceeee oncelikle doktor kontrolunde baslamaniz uygun olurdu bu 1, baslarken once sebze sonra meyveler onerilir bu 2, 6.ayini doldurduysa anne sutu alan bebek icin soyluyorum ilk gun cay kasigi 2.gun tatli kasigi 3.gun corba kasigi olarak ayni besinlerin tadimlari yapilarak baslanmasi uygun goruluyor bu 3. Eger ki bebeginiz 6.aydaysa zaten kendisi disi olmasa dahi damagiyla ezer pure veya bulamac vermeyin ya eline verin veya da catalla ezerek ek gidaya baslayin bu sekilde baslarsaniz ileride sikinti yasamadan ek gida surecini de atlatmis olursunuz. Saglicakla buyutun insallah 🌸