2.5 aylık bebegim geceleri uykuya geçmekte zorlanıypr aglama krizi geçiriyor altı temiz gazı yok karnı tok ama kriz geçiriyor aglıyor kolumda ayakta salla salla canım cıkıyor yine kızarana kadar aglıypr kızlar ya sizdede varmı normalmi cıldırıcam hiç böyle yapmazdı bu aksam dus aldırdım masajşar yaglar gevşedi ama yine uykuya gecene kadar catladı cok canım sıkılıyor varmı öneri çözüm :-((