Ezooo gaz içinse yanında gaz damlası da kullanmak gerek diyorlar. Bize de sezeryan doğum ve kabızlık şikayeti olduğu için önermişti doktorumuz. Çok bir fark göremedik açıkçası bizim çok gaz problemimiz de olmamıştı ama o zamanlar. Sonra metsil ile mafloru kullandık. Çok rahatlamıştı yavrum. Bol bol kolik ve kabızlık masajı öneririm. Bize en çok da masajın faydası oldu.