maras46 98897667123 hangi modeli acaba bende arnica kullanıyorum 2 buçuk senedir bir sıkıntı yaşamadık gayette memnunum Reyhanm fiyat performans ürünü bence
Splash-Splash-Love Fakir kullanıyorum 4 senedir. Aşırı güzel ve sık sık kullanırım yani hatta bazen haftanın her günü çalıştırdığım oldu. Ne bozulma ne aksama.
Bebegimm1 Reyhanm benden tavsiye set halinde almayin derim.ben de fakirin seti var çok çok memnunum.bana satici ayri ayri al demisti 4 sene oldu yep yeniler
Bebegimm1 Reyhanm tek başlik oldugu icin uzun dayanmiyor demişti 10 dk dan faZla calistirmamk gerekli 🤷🏻♀️
Limoncicegiiiii Bosch ergomix aldım 550 TL indirimde çok araştırdık 1000 wAt takılması çıkarması cokkolay doğrama haznesi 500 ml çünkü büyük olanlar az kişi olunca cekmşyor özellikle araştırın turbo ve ekstra 4 kademe var