Slm kzlar biliyorum burası belkide yeri değil ama belki benim durumumda olan arkadaşlar vardir diye yaziyorum kızlar babam akciger kanseri ve nefes borusunada sıçlamış 6 aydir tedavi goruyor şuan 2 aydir hastanede yatiyor o kdr çok üzlüyorum ki gün geçtikçe eridi resmen babam gözümüzün önünde kematorapi aldi ama hiç etki etmemiş nefes alamiyor 1 ay yogun bakimda yatti sonrada palyatif tedaviye yatırdılar babami ağrisi oluyor diye birde enfeksiyon çktı babamda Hem onunda tedavisine başladılar ama doktorlar artk olumsuz konuşuyor bugun doktor dedi yapilcak fzla bisey kalmiyor artk dedi hiçbir tedaviye yanit vermiyor artk babaniz dedi babamı gordüm elimi sımsıkı tuttu ağladı o kdr kotü oldumki allahim kimseyi hastalıkla sınamasın kimseye bu hastalıkla sınamasn gerçekten çok zor çokk etrafimizda iyi br doktora gelemedk her gelen dktor başka bişi soyledi çok illet bir hastalık bu babama birşey olucak diye surekli düşünüyorum uyuyamiyorum çok korkuyorum 😔😔😔😔