Bebeğim 2 ay 9 günlük geceleri ben yatmadan emzirip uykusuna devam etmesini istiyorum fakat ağzını bitürlü açmıyor ve emmiyor. Uyandırmakta istemiyorum ve geri bırakıyorum. 5-6 saat uyanmadığı oluyor. Sakıncalı mı yoksa uyandırmam mı gerek bilemiyorum. Bu konuda fikri olan var mı?