Annelik30 Hangisidir arkadaşlar 4 bucuk aylık olduk hala belim kalın karnım şiş nefret ediyorum bu görüntüden artık en iyi şekil verip karnı düzleştiren hangisi bana bi yardım edin
dryyc Annelik30 Bende burda bekleyeyim. Korse kullandım 3.günden itibaren ama göbeğim olduğu gibi kaldı. Her gördüğümde sinirim bozuluyor.
Lavina Annelik30 bende burda bekliyim doğuma az kaldı daha benim ilk göbeğim duruyor ama ben hiç bağlamamıştım
Tugce3493 Kızlar askılı onu agraflı korseler var belı ıncecık yapıyo ayrıca hastanede bana cırtlı uzun korse aldırdılar oda cok iyi. Ben 18 günlügüm ama gobegım gıttı
Annelik30 SeninAnnenBirMelektiYavrm beli inceltip göbeği en aza indiriyor mu peki her gün takıyormusunuz nasıl kullanıyorsunuz acaba
SeninAnnenBirMelektiYavrm Annelik30 İnceltmek ne kum saati gibi yapiyor☺️ göbek diye birşey kalmiyor dümdüz. Ama tabi takabilirsen robot gibi geziyorum en az 4 saat kullanılması gerekiyor günlük
denyil16 SeninAnnenBirMelektiYavrm ben normal doğum yaptım 10 ay oldu işe yarar mı acaba. kalıcı olarak mı şekillendiriyor yoksa normal korse gibi anı kurtarmak için mi hiç bilgim yokta