Fadimeyusuf-01 Bir haftadır hem düzenli Leslie yapıyorum 45 dakika olanı hemde oruç tutuyorum bebeğim 10 aylık acaba faydasını görenler var mi biraz sanki farketti ama bacak basen sorunum var motive verecek olan var mı faydası görüp de
NurgulE Fadimeyusuf-01 bende bugün basladim , postu bende takipte kalayım bari 😅 bende 4 aylik anneyim ama kendimi aynada görünce hiç beğenmiyorum 😔
hunilimomm Fadimeyusuf-01 evet fark ediliyor ben 1 ay yaptım hem diyet hem leslie 5 kilo. Verdim ve gözle görülür bi incelme olmustu pantolonlardan ve gömlekten anladım daha önce göbeğimi sıkan ve sanki düğmesi kopacak gibi olan gömlek bunlarla bollaşmıştı ilk başta bu kadar yormayın yavaştan başlayıp öyle yükseltin ve bir gun yapıp bir gun dinlenin
BalarisiYusra Fadimeyusuf-01 ben verdim canım 9 kilo 1ay yaptım sadece her sabah yaptım tekrar yapmayı düşünüyorum ama üşeniyorum 😂
Fadimeyusuf-01 NurgulE insan kendisini görmek istediği insan bu değil diyorsunuz ben aylardır aynaya bakmıyorum desem size ama karar vermek ve başlamak istedim bir hafta oldu bence fark var ama devam etmeliyim daha da olacak gibi geliyor
Fadimeyusuf-01 hunilimomm çok saldım askında oruçla biraz nefsi terbiye etmek amacın sporla da biraz vücudu şekillendirmek basen çok zor gidiyor
Fadimeyusuf-01 BalarisiYusra bende bebeğimi uyutup hemen başlıyorum sonrasında süt ve muz ylyorum spordan sonra mutlaka aklınızda olsun kan şekerini en güzel dengeleyen şeyler süt ve muz ikilisi yağ yakmaya devam edersiniz
Fadimeyusuf-01 BalarisiYusra üşenmeyin bence 1 ay kısa bir ay daha yapın ne güzel vermişsiniz inşallah bende veririm bir ayın sonunda ben basen bacak zayıflasa mutlu olacağım
Fadimeyusuf-01 Mom44454 45 dakikalığını yapıyorum ben 15 dakikalık hiç yapmadım ama süper vermişsin darısı bana olsun
Nisan12 Fadimeyusuf-01 Ne güzel konuya değinmişsiniz okudukça yorumları bende hevese geldim hemen bende başlıyorum yarın 🙂💐
Fadimeyusuf-01 Nisan12 başla başla ilk günler yapamıyordum öyle hareketsiz kalmış ki kaslar ama yaptıkça açılıyor hem sağlık açısından da iyi hissediyorum inşalllah devamı gelir bende kendime 3 ay veriyorum
Fadimeyusuf-01 NurgulE bakarız kadınların isteyip se başaramayacağı birşey yok bence yaparız oturup üzülmek stres olmak yerine harekete geçmeliyiz
Ekvatoral Fadimeyusuf-01 etkin yapabiliyorsanız tabi ki fayda eder. 30 dk lık mavi tişörtlü videosu var o çok iyi. Ben onu yapıyordum. İki defa yapıyordum vakit olursa. Beslenmenize de dikkat ettiniz mi tamam bu iş. Fazla kilolar gittikten sonra bölgesel çalışırsınız. Ya da Leslie+bölgesel. Uzman değilim ama ben böyle yapıyordum. Chloe ting diye biri var onunda da belirli programları oluyor. Onu da tavsiye ederim