Birgubilikannesi55 Angelll35 inşallah bizede iyi gelir yaa hastane yollarını mesken tuttuk artık. Keşke çocuklar hiç hasta olmasa çok korkuyom çocukların hastalığından
Birgubilikannesi55 Ozlemaras peki ilacı içtiğinde başlarda öksürükte siklasma olup ertesi rahat ettiriomu
Ozlemaras Birgubilikannesi55 evet olabilir ama özellikle yatırırken kafasını egimli yatırın geniz akıntısı varsa rahat etsin
Bbdlklc Birgubilikannesi55 merhabalar, çok geçmiş olsun, bizim doktorumuz prospan yetişkin ilacı dedi, mutlaka doktorunuza danışıp kullanın
Birgubilikannesi55 Balinannesii ondan bol ne varki canim evde doğal köy el yapımı cennet hurması elma armut üzüm erik pekmezi var
Birgubilikannesi55 Ozlemaras geniz akıntısı vardı dun gece oksurdu attı şuan sadece kuru öksürük var. İlacı aldığında oksurmesi normal dimi
RuzgarMommys Bitkisel bi öksürük şurubu verip vermemekde kararsız kalmaniza gerek yok. Öksürüğü söktürürek atıyor ilk gün hemen kesmez belki ama ben kullandim oğlumda 4 5 gun içinde tamamen gecti öksürüğü bitti daha da kullanmadım. Geçmiş olsun tekrar
Birgubilikannesi55 RuzgarMommys canim ilk gün oksurtuyo dimi bn bilemedim gece yatarken de icirmistim baya oksurdu balgami sokturmek için balgam da azaldı sade kuru öksürük var şuan ilk gün ilacın oksurtmesi normal dimi
RuzgarMommys Birgubilikannesi55 Evet evet normal aynen o balgami söktürmek için öksürtüyor inşallah geçer bi kac güne
NunuDudu Birgubilikannesi55 benim kızım da 2 yaşında doktor 1 çay kaçtığı kullanırdı oldukça az kullan diye özellikle belirtti. 3 günde geçti öksürük de balgam da. İçtiği iki gece kusarak attı kızım balgamı . Doktora danışın dozunu ayarlasın. Bir de verecekseniz gün içinde verin gece verirseniz öksürüğü artarsa rahatsız eder.
Birgubilikannesi55 NunuDudu 2.5 ml olarak veriyorum canım ilk defa kullandığım için gece verilmiceni dun gece anladım birazdan ballı süt iciricem rahatlasın diye