Esraeymen2021 Merhaba hanımlar oğlum 6 aylık doğduğundan berri sağ gözü biraz daha içe bakıyor şaşa gibi oluyor başta düzelir diye şey yapmadık ama hala aynı başına gelen düzelen var mı acaba neden olur yada ?
MyEternalLoveNoyann Esraeymen2021 doktora goturdunuz mu mutlaka götürün bence düzelir diye düşünüyorum ama yinede ihmal etmeyin bebeğimde yok ama bende oldu göz kayması gözlükle düzelmişti. Kuzenimin biri göz doktoru yaşın büyük olmasa ufak bı operasyon yapılırdı genelde bebek ve çocuklarda duruma göre ufak bı operasyonla düzeltiyoruz demişti.
Esraeymen2021 MyEternalLoveNoyann bu sabah goturecem artık bakalım inşallah düzelir dediğiniz gibi artık endişe yapmaya başladık devamlı öyle bakmaya başlayınca
MyEternalLoveNoyann Esraeymen2021 korkmayın Allah’ın izniyle bişey olmaz düzelir benim bu yaşımda duzeldiyse bebeklerin daha herşeyi çok taze bı sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle önlemini aldıktan sonra