Kızlar kızım 7 aylık ben onu geceleri kısa kollu zıbınla yatırıyorum sadede altına bi pijama giydiriyorum ev sıcak oluYor diye oda sanki gece bunalıyo gibi hissediyorum üzerine bişey giydirdiğimde bazen gece çoraplarını da çıkarıyorum sizce yanlış mı yapıyorum çocuk zatürre olur üşütür diye korktum bi an çok terleyen bi kızım var o yüzden sizce ne yapmalıyım gecede üzerine müsli beziyle örtüyorum ama döndüğü için onu atıyor üzerinden