Zeyce1 hayır bir şey demedi aksine gayet güzel gelişimi var boyu da önden gidiyor kilosu da. 8inci aya kadar anne sütü bile aslında yeterli olur dedi ama ek gıdaya mecbur başlayacağız ilerde yememe problemi yaşamasın diye yoksa ek gıdaya bile başlatmayabilirdi kaslarının da çok kuvvetli olduğunu söyledi. Zaten mama falan hiç kullanmadım sadece anne sütü o yüzden doktor iyi söyledi