Bugun başladık ve gerçekten aşırı zormuş dediğim bir süreç sanırım. Aksama kadar 2 kere büyük 4 5 seferde küçük çişini kaçırdı tuvalete hiç yapmadı bu kızımın hazır olmadığı demekmi acaba inanın 5 10 dakikayada bir tuvalete goturdum süreci nasil hizlandirip kolaylaştırabilirm. Fikirlerinize ihtiyacim var