Hacersareninannesi oğlum aşırı iştahsız bi bebekti. Yani hiç istemiyordu 3-5 kaşıktan sonra mümkün değildi yemesi. Kan değerinden mi bilmem ama karadut özü pekmezi aldım ben. Burda bi annemiz önermişti. Trendyoldan aldım organik teyzem diye bi satıcıdan. Denemekte fayda var. Biz kullanmaya başladıktan sonra biraz daha iyi gidiyor iştahı. 7 ay 27 günlük oğlum.