yasemen123 Deryaa4319 sma kullanıyodum bıttı o an aptamıl aldım yoktu 2 gunde gaz kabızlık yaptı ıkınırken kızardı cocuk dun hemen sma aldm rahatladı
Deryaa4319 yasemen123 ben de verdiğime bin pişman oldum mamayı yedikten sonra aşırı ağladı dokundu heralde rahatsız etti
Minikprenseees 1 defa kullandım çok tok tutmuyor gibi geldi bana. Bebelac ar kullanıyorum 4 aydır golden goata geçtik bulamayınca 1 kutu aptamil ar aldık memnun kalmadım. Golden goat a devam bundan sonra
Deryaa4319 Minikprenseees ben de değiştiricem çok rahatsız etti oğlumu hiç istemedi zaten mamayı beğenmedi de