Selamlar arkadaşlar.. oğlum 2 yaşında artık memeden kesmenin vakti geldi 🙃 geceleri yavaş yavaş alıştırıyordum. Uf olmuş acıyor oğlum falan diye geçiştiriyordum. Elini tutup uyutuyordum konuşa konuşa. Meme diye ağladığında dikkatini dağıtacak başka sorular sordum. Sakinleşti. Su veriyordum gece uyandığındada. Bugünde en son sabah 9:30da emdi uyudu devam. Kalktığında meme istedi. Bende siyah bant yapıştırdım X şeklinde. Anne doktora gitti oğlum sen uyurken. Meme hasta olmuş uf olmuş. Doktor ilaç sürdü bant yapıştı çok acıyor dedim. Açıp gösterdim cici yaptı öptü kokladı gitti 😀 defalarca geldi aynı şekilde öptü kokladı okşadı gitti. Meme baak dotdot baa (memeye bak. Doktor bant demek istiyor. ) biraz öncede süt içirdim gece acıkmasın diye. Yatırdım, açtı yine aynı şekilde yaptı. Yattı yastığına biraz konuştu kendi kendine uyudu. Çok şükür ilk gün çok güzel geçti. Bıraktırmak isteyenlere fikir olsun 🙃 bıraktıranlardanda tavsiye alabilirim. İnşallah onu etkileyecek bir şey yapmamışımdır ❤️