Arkadaşlar merhaba.1 buçuk yıldır bireysel emekliliğim var ve altın fonunda.Suan için getirisi de iyi.Fakat kararsız kaldığım konu acaba devam mı etsem yoksa altın hesabı açıp aylık ordan mi altın alsam.Hangisi uzun vadede bana daha iyi getirisi olur bilemedim bilenlerden fikir almak istedim.Teşekkürler🙏🏻