Çocuğum anne sütü almıyor 3. Aydan beri hiip combiotic kullandık fakat kabızlık yaşadık. 7 aylik olunca Sma aldım almaz olaydim daha kötü oldu. Allah aşkına duphalac kullanmazsam tas gibi yapıyor hergun yapmasına rağmen bildiğiniz taş . Şu içiyor zeytinyqg veriyorum hergun . Hangi mama alayım ne olur böyle olup çözüm bulan var mı