Merhabalar
8aylık bebeğim ek gıda almamakta diretiyor,gün boyunca bir kaşık anca alıyordur gerisi süt ve mama
her şeyi denedim hiçbirini severek yemedi açmadı bile ağzını ,kaşığı görünce kafasını sağa sola sallıyor ağzını kilitliyor çok yoruldum bu durumdan çözümü var mı acaba🤦🏻♀️