Zehra-123 geçicek gerçekten , dönem dönem büyeme atakları oluyor birkaç gün sürüyor..dişleri de belki zorlamaya başlamıştır …sakin kalmaya çalış çok zor bir dönem biliyorum ben de çok zorlandım 27.aya geldik zar zor ağlayarak gülerek ama bu böyle mecbur…her dönemin her ayın farklı bir zorluğu farklı güzelliği var ama büyüdükçe daha anlaşılabilir oluyor en azından…üzülmemeye çalış sakin kalmaya çalış elinden geldiğince herşey daha güzel olacak.