ayazasaf F-Betul çok kalın hemde karton oplumda çok seviyor ikisinide aldım kendi kendine soru türetiyor ama oğlum daha büyük 29 aylık
F-Betul ayazasaf Ben bir kere sipariş ettim evde yoktum teslim alamadım, sonra da unuttum gitti alayım bari 😊
ilahiyatci_Mom AloneMom teşekkür ederim izledim süpermiş beni tatmin etti görselleri içeriği cok güzel
AloneMom ilahiyatci_Mom aynen cok guzeller ☺️çocuk kitapları bir harika gerçekten.kizimin kitaplığında yer kalmadı sürekli yenileri ekleniyor.Dayanamiyorum alıyorum 🙈🙈
ilahiyatci_Mom AloneMom bende renklerine tav oluyorum . Bazen anlatırken oğlum kalkmıs oluyor bakıyorum ben hala kitap basındayım 😀