Meryrel çünkü bezini açtığınızda rahatlıyor, üzerinizde çamaşırınız varken tuvaletinizi yaptığınızı bir de çamaşırınızı çıkarıp yaptığınızı düşünün 😅 bilmiyorum tam bir örnek oldu mu ama rahatladıklarından yaparlar. Bir de altlarını alırken bacaklarını hareket ettiriyoruz ve hepsi bağırsaklarına baskı yapıyor bu yüzden de rahatça yapamadığı kakasını çişini hemencicik yapıyorlar. Önlemek için o bacak egzersizlerini bezini çıkarmadan önce yapın isterseniz. Ben öyle önleyebildim😊 önce karın masajı yapıyorum sonra bacak egzersizlerine geçiyorum karnında kalan gaz ile birlikte iyice bir gaz çıkarıp kakasını yapıyor. Her bez değişimi öncesinde yapıyorum çıkaramadığı gazı kakası varsa çıkarıyor. Yoksa da rahatlıyor tabiki☺️ Bebekler masajın her türlüsünü sever.