Rezene ve anason verilmesi gerektiğini yada ver diye kim dedi ki sana . Çok çok çok zararlı ilerleyen aylarında kan değerlerinde yükselmelere yol açıyor . Hiçbir doktor önermiyor önerenlerde sonuçlarına ben kefilim demiyor . Onun yerine sütünü çoğaltsın ve gazını alsın diye rezene kimyon çayını içebilirsin. Ama bebeğe herhangi bi şekilde asla rezene kimyon anason ne olursa olsun verme .