merhaba kızlar annem de ses kısıklığı vardı ve boğazında sanki bi parça varmis gibi hissediyordu doktorlara gitti hepsi ameliyat dedi. gırtlak ameliyatı sanırım ve cuma ameliyat olacak. nasıl olacak bilgisi olan var mı ? boğaz da delik mi açılıyor ? ne kadar sürede toparlanır ? bir de dua edin iyi geçsin sag salim ciksin ınsallah annecim.😞