Ardenege38 şuan çok küçük bebeğin gaz ilacı kullanmaya uygun değil bence. Ama o zaman kendisi çıkartabiliyor biz 3.haftadan sonra sıkıntı çekmiştik. Doktora danışmadan kullanma bence. Bu arada şurubu etkili evet ama böbrekleri yoruyor dedi eczacımız , damla sonrası da su verin dedi bize mesela