Selam kızlar 6 aylık yavrum sadece mama ile besleniyor 3.aydan beri ve sma kullanıyordum hiçbir sorun yoktu ta ki 2 numaraya geçene kadar çocuk resmen canavara dönüştü ağlıyor kızıyor deliriyor kabızlık gaz ve üst dişler de geliyor resmen huni modundayım lütfen başına gelen ve çözğm bulan biri destek olsun mama mı değiştirmeli yoksa beklemeli mi bilmiyorum