ALD önce devletteki prof doktordan randevu aldı ciddi bir durum diye,çok cüzzi bir fiyat ödediler. Randevu tedavi süreci öyle uzun sürmedi aslında çokta memnun kaldılar. Bir arkadaşımın arkadaşının bebeğinde de var özel bir hastaneye gitmişti o sonuç alamamıştı mesela. İyi araştırın inşallah sizde güzel sonuçlar alırsınız.