Dilasanaz AyseAlyamm cok iyi almışsınız gerçekten bana sadece besigi 2000 fiyat vermislerdi vende park beşik aldim 3 yaşına gelince karyolasini dolabini takim seklinde almak istiyorum aslidna smdiden almak istiyorum ne zaman kullanırsa artk
AyseAlyamm Dilasanaz %50 indirim vardı canım bizde o yüzden baya uyguna geldi . Bı de besigimiz büyüyen beşik değil 5-6 yaşına kadar yatar en fazla . Düşüncem o yaşlarda Montessori oda yapmak herhalde bize de yeter o zamana kadar 😊