Memosunannesii Kızlar 4 bucuk aylık bir oğlum var alt diş etleri iyice kabardı salya desen hat safada sürekli eli ağzında ve şu son 3 gündür de emziksik uyumayan bebek emzik almıyor veriyorum diliyde geri atıyor diş cıkarak ondanmıki anlamadım
Seyma_29_ Memosunannesii benim kızım 4 aylıkken bir bıraktı tam bıraktı ne yaptıysam da almadı bidaha
ayazasaf Memosunannesii benim oğlumda öyle yaptı. 5,5 aylıktı enfeksiyon geçirdi kusma vs oldu emziği attı ağzından kustu bi daha asla veremedik ağzına değince öğürmeye başlamıltı emzik maceramız bi anda bitti
Cambardak Memosunannesii evet benim kuzumda öyle ağzı acıdığı için emzik arıyorlar ve peşine diş yakındır benimki öyle oldu ve daha meme almadı bende ısrr etmedim 6. Ayında bıraktı Dişi patlayınca
Meryem3476 Memosunannesii evet diş çıkarma dönemi belirtisi salyalar başlıyor artıyor kasindigi için huysuz ve elini ağzına götürüyor salya ve rahat diş çıkarması için kehribar kolye öneririm cok faydasını gören var dişleri patlatmaya oldukça etkiliymis
Memosunannesii Seyma_29_ evt ya birden bıraktı doğduğu günden beri emiyordu tutmuştu emziği iyide oluyordu uykuya dalarken fln kolay oluyo üzüldüm biraz valla
Memosunannesii Cambardak bi patlatsaydı bizmkide geceleride kalkıp kalkıp ağlıyor elini ağzına götürüp🥺
Memosunannesii Meryem3476 kolyeyi eşim taktırmıyor korkuyor çeker koparır ağzına boncuk kacar ne biliym boynunu acıtır die ben istiyorumda eşim yanasmıyo hiç
Meryem3476 Memosunannesii birde biz 8 kardeşiz annem soğan suyu sürermiş hepimizin dışı 5 aylıkken cıkmış ardından zeytinyağı sürende duydum benim kızım 3 aylık başlıyor salyalar ve sürekli ağzında eli sinirleniyor elini yiycek gibi bence bizimkininde belirtileri başlıyor kolyeyi bende deniycem çok duydum çünkü.
Cambardak Memosunannesii hakiki yağa karanfil at biraz beklet o yağdan dişlerine sür rahatlatıyor dolapta dursa da olur soğukta iyi ama ben soğutmuyordum ne olur ne olmaz