ahumelisasMom iyi aksamlarr, biz ek gıdaya geçtil ama tadım yapıyoruz avokado yedi kizim sabah kakası yeşildi ve kaka değen her yeri kızarmıştı bezini açtığımda. yaşayan var mı arkadaşlar?
Yamanikomm ahumelisasMom evet avakado pisik yapiyorrr onyizden doktorum bana 8.aydan sonra ver dedi bebegimde hassas tenli diye ben az az verdim sonra arttirdim cok az.pisik.yapti m