Mucizemsi canım ben bugün gittim durumu izah ettim önce genel muayene yapıyor elle kontrol ediyor benim fibrokistlerim vardı onu söyledi her iki mememdede çıktı ve göğüs küçültme ameliyatının uygun olduğunu söyledi ve benden ⅚ tane tahlil yaptırmamı söyledi kan,ultrason,fizik tedavi onayı,meme dopler,kemik tarama testi bunları yaptırıp götürmemi istedi sadece kemik tarama testi ve renkli dopler olanı birini Cuma’ya birinide Mayıs ayına attı 😂onu erkene çekemedik tanıdık kimsemiz yoktu doktor bunu halledersen Ocak Şubat ayı gibi ameliyatının gerçekleşeceğini söyledi ama işte Mayısta olan işin rengini değiştirdi 😭