Hayirli geceler kızlar 🌼 size birsey danışmak istiyorum. Fikirlerinizi söylerseniz çok mutlu olurum 🥰 göğüslerim emzirdikten sonra küçüldü. Zaten öncesinde de cok büyük degillerdi. Fakat şuan iyice küçüldü nerdeyse yok denilecek kadar😏 Ameliyat olmak istiyorum özeller cok pahalı, devlet ise uygun fiyata yapıyormuş. Merak ettiğim sey ise daha önce yaptıran var mi ? Yada devlette yaptirmali mıyım sizce 🤷♀️ bu konudan aşırı muzdaribim🙄 sadece eşim için değil kendim icin de cok istiyorum 😩