Bnde perşembeden bu yana rahatsizdim bugün iyiyim çok şükür boğaz sismesiyle basladi ama test vermedim evde parol ictim antibiyotik aldım eczacaneden emzirirken kullanblicegm bı antibiyotik kızım 8 aylık kızımda burnu akiyodu balgami vardı bayagi doktoruna gotrduk ilaç verdi yani kovitmi diye dusunmedim ama bugün koku alamadığımi farkettm gripken de oluyomuydu koku kaybetme artık normal gribi unuttuk kizimda ateş vs yoktu dün geceden bu yana hafif ates de var ama 6 gün oldu hastalanali boğaz sismesyle başladı akabinde burun akintim ve hapşırık burun tıkanıklığı vardı