yusufmertmom ben 3 ay oldu doğum yapali akintim ve agrım geçmek bilmemisti dpgumdan sonra 2 ay sürdü normal dpgum yaptım simer testi yaptırdım rahmimde yara cıktı o kadar ilaca antibiyotige rağmen duzelmiyordu yaradan kaynakliymis yaktirdim şimdi 1 ay oldu fakat doktor 1.buçuk ay akinti devam.edecek sonra gececek dedi bakalım bitecekmi sizde bir baktirin