Merhaba kızlar bebegim 2 aylık lavabosunu yapmakta çok zorlanıyor arkasında yırtıga benzer bişey var doktora gittim ilaçları pek etkili değildi hala zorlanıyor geceleri ağlıyor lavabosunu yaparken bende çok üzülüyorum acı çekmesine dayanamıyorum var mı bi çözümünüz yarın yine gidicem ama bazı anneler de bilir ne diyim bişeyler söyleyinde bari bu gece rahat uyusun günah ya üzülüyorum